Tuesday, January 11, 2011

meriah....

semalam aku bc blog dia..hehehe...dia tulis poem utk aku lg.terkejut jugak aku. tak sangka dia nk tulis betul2. bila dh bc lawak pun da gak.hmm, saya tarik balik kenyataan yg saya cakap awak x romantik. =P
for da first time aku kluar date. tp kat mawar ja la. lgpun mase tuh dah nk dekat kul 11. pagar mawar kan tutup pkul 11 ..( baik x aku ikut peraturan mawar..kang kne tatatertib plak kan...hehehehehe)..
hari nie plak dia anta balik mawar. eh,,eh,,tp kami x berdua yerrr...ada yana, sarah, kaka, n aqida. amboiii..bukan men riuh lagi depa tau dak.. aku ngan dia plak asyik terkena jaa..x pe laaa..sekarang time aku nnti time korang plak..bygnkan dari sblum nek keta sampai la ke mwr aku ngan dia x habis2 kne kaco tauuuu.. tmbh plak bila ttiba da lagu jason mraz n colbie caillat-lucky..mmg kne giler ngan kitaowg..
.hahahaha...asalkan korang sume happy...dan aku ngan dia pun happy : D

No comments:

Post a Comment