Saturday, January 1, 2011

HIpokritkah!!!

HIPOKRIT.perkataan yg aku sgt suka dlm hidup aku dri dulu sampai skrg.di permulaan tahun nie ramailah org akan myimpan azam2 baru.punyalah bersemangat nk mampus!!.tp knapa kebanyakkannya hny hanget2 taik ayam.ambik contoh yg pling senang adalah AKU.
azam aku tahun lepas:
1.nk pakai tudung( xnk bukak2 dh)
2.xnk boros(lbh2 lg mse cuti)
3.kurangkan panas baran(hehehe..ada improvement tau..xp)
4.nk lupakan sesuatu..ehem..ehem..
hmmm...rsenye da lg tpi dh x ingt la..hadoiii..disbbkan aku x bleh tido smlm..benda2 nie dtg kat dlm pala hotak aku nie.bru aku pasan mcm bengong ja sume azam2 aku tuh.sbb aku tau azam2 nie susah nk buang..hipokritkah ini???..YEE SY MMG FREE HAIR..tp x sume tahu kn??..aku dh cuba pkai tudung blik mse cuti ari tuh tp errrr...hampeh..."kita xkn dpt ubah diri sndri klu kita sndr yg xnk"-ayat sowg sahabat kat aku(aku akn bukk jgk tudung tp aku akn try jgk x bukk..bleh an??)..panas baran!!!hahaha..sesuatu yg sgt tidak dibanggakan..aku dh buat seseorg nanges sem lps  bila aku maki dia lmbt dtg (maafkan aku ekk..)
hahaah..
Da lg 1. aku sbnrnya dlm usaha utk menolong seseorg utk mgubah perangainya tp usaha tersebut hanyalah sia-sia belaka. nk buat cam na klu diri sndr yg xnk..so skrg aku tersangatla dh give up..apa yg aku nk ckpkan adalah bila saya senyum tuh x bermaksud saya suke ngan apa yg awak buat dan bila saya ckp yg saya phm tuh x bermaksud saya setuju dgn awak.(phm2 sndr la je awk)
ya allah!!!byk tau aku nk story nie tp tkot plak termengumpat(hah!!! slh satu azam aku taun nie..nk jgk jdk bek)..
kesimpulannya..aku pn x tau tjuk HIPOKRIT tuh seswai ke x ngan apa yg aku tulis..hahaha..peduli apa aku!!!

No comments:

Post a Comment